sábado, 8 de enero de 2011

Emre Aydın - Duymak İstiyorum(I want to hear)♥

TÜRKÇE:
Renksiz hayaller dolu dökülen gözyaşlarım 
Ezikliği kalbimde yaşanmış tüm aşkların 

Tüm acı anıları bana bırakıp gitme 
Beni bana ver artık peşinden sürükleme 

Duymak istiyorum duymak istiyorum 
Kalbimde ruhunu duymak istiyorum 

Görmek istiyorum görmek istiyorum 
Gözümde gözünü görmek istiyorum 

İncitme kalbimi bırakıp gitme 
Sana kendimi verdim beni yok etme 

Ne olur suskun durma bir şeyler söyle 
Karanlığın içinde kaybolma öyle 

Duyabilsem kalbini okuyabilsem seni 
Sessiz feryatlarını acı ağıtlarını 

Tüm haykırışlarını hissetmek istiyorum 
Sana yaklaşıp seninle ölmek istiyorum
ENGLISH:

My tears are full of colourless dreams
All the pain of my loves are in my heart
Don't leave me all these painful memories
Give myself to me please,don't drag me behind you
I want to feel
I want to feel your soul in my heart
I want to see
I want to see your eye in my eye
Don't hurt me,don't leave
I gave myself to you,don't destroy it
Don't keep silent,say something
Don't loose yourself in the darkness
If I can feel your heart,if I can read your soul
Your silent screams,your grievous cries
I want to feel all your screams
I want to be near you and die with you

No hay comentarios:

Publicar un comentario